مجله

بزرگ کردن سینه در هفت روز !!!

آیا میتوان اندازه پستان راافزایش داد؟

بزرگ کردن سینه بدون عوارض

آیا میتوان اندازه پستان را افزایش داد؟ خوب. جواب بله است. اکثر خانم ها تمایل به داشتن اندامی متناسب دارند و برای این منظور هر خانمی مایل به داشتن سینه های حجیم و خوش فرم است به طوری که نمیتواند به سادگی از آن چشم پوشی کند .از نظر پزشکی ، عمل جراحی به نام افزایش سایز پستان برای بزرگ شدن سینه شما انجام می شود. در این جراحی یک جراح ، سیلیکون را زیر بافت پستان قرار می دهد تا پف کرده به نظر برسد. اما ناگفته نماند قطعا عوارض جدی در ارتباط با چنین روشی وجود دارد .روش های طبیعی ، مانند کرم حجم دهنده سینه ، ماساژ ، ورزش های بزرگ کننده سینه ، رژیم های غذایی برای بزرگ کردن سینه بدون عوارض وجود دارد.

در این مقاله از وبلاگ سایت سلامتی و زیبایی برای شما اطلاعاتی در مورد بهترین راههای طبیعی برای بزرگ کردن سینه را بازگو خواهیم کرد ، پس در این مقاله با ما همراه باشید .

بزرگ کردن سینه بدون عوارض

کرم حجم دهنده سینه میبلین آمریکا

همانطور که اشاره شد راههای مختلفی برای بزرگ کردن سینه به صورت طبیعی وجود دارد، اما هر کدام از آنها نیاز به زمان و حوصله دارد، پیشنهاد سایت سلامتی و زیبایی در این زمینه به شما استفاده از

حجم دهنده سینه میبلین ساخت کشور آمریکا میباشد . کرم حجم دهنده سینه میبلین درمدت یک هفته سایز سینه ها را افزایش داده و فرم سینه ها را اصلاح میکند. حجم دهنده سینه میبلین ، کاملا ارگانیک بوده و درمان کننده شلی، افتادگی، عدم تقارن سینه ها بر اثر بارداری، شیر دهی و یا وراثت میباشد .

روش بزرگ شدن سینه با رژیم غذایی

بزرگ کردن سینه و افزایش سایز سینه بدون عوارض
بزرگ کردن سینه بدون عوارض با رژیم غذایی

بزرگ کردن سینه با رژیم غذایی:

 غذاهایی مانند فرآورده های شیری ​​، میوه ها و مغزها می توانند به بزرگ شدن طبیعی سینه کمک کنند. در اینجا چند دستورالعمل سالم آورده شده است .

شیرسینه شما کاملاً از بافت چربی تشکیل شده است و مصرف فرآورده های شیری ​​کامل که سرشار از چربی هستند می تواند باعث افزایش سایز سینه شود.
پاپایاپاپایا مخلوط با شیر،اندازه پستان را افزایش می دهد. اگر باردار هستید، این میوه را به رژیم غذایی خود اضافه کنید. ( با پزشک معالج خود مشورت کنید )
دانه شنبلیلهحاوی منبع غنی استروژن است، که سینه را تحریک می کند. یک خمیر درست کنید و با روغن خردل مخلوط کنید و سینه ها را به آرامی ماساژ دهید.
دانه رازیانهپودر دانه رازیانه را به غذای خود اضافه کنید، یا یک خمیر درست کنید و آن را با روغن زیتون مخلوط کرده و ماساژ دهید.
دانه های کتاندانه های کتان را بجوید یا پودر دانه کتان را به غذای خود اضافه کنید.
آجیلآجیل ها منبع غنی چربی های اشباع نشده ای هستند که برای ساختن بافت پستان ضروری است.
سویالوبیای سویا سرشار از فیتواستروژن است، هورمونی است که در بزرگ کردن سینه بسیار مؤثر میباشد همچنین از ایجاد رادیکال های آزاد که باعث سرطان می شوند جلوگیری می کند.
آیا میتوان اندازه پستان راافزایش داد؟ 

افزایش سایز سینه با یوگا

بزرگ کردن سینه بدون عوارض
بزرگ کردن سینه بدون عوارض

بزرگ کردن سینه بدون عوارض

یوگا یک عامل طبیعی برای درمان بسیاری از بیماریها بوده است. بدن را با ذهن متحد می کند و به شما کمک میکند از درون با بیماری ها مقابله کنید. علاوه بر این ، وقتی صحبت از بزرگ کردن سینه می شود، این هنر باستانی می تواند این کار را برای شما انجام دهد. در اینجا چند تمرین یوگا را معرفی میکنیم که می تواند سینه شما را بزرگ کند.

بوژانگاسانابه عنوان حرکت کبرا نیز شناخته می شود شما باید روی شکم دراز بکشید و پای خود را مستقیم روی زمین قرار دهید و دستان خود را بر روی زمین قرار دهید و بالاتنه ی خود را با سمت بالا بکشید. هر روز ۱۰ بار تکرار کنید.
اوستراسانا حرکت شتر، بر روی دو زانو بنشینید، بالا تنه خود را به سمت عقب بکشید با دو دست مچ پای خود را بگیرید. تا جایی که میتوانید قفسه ی سینه ی خود را باز کنید. ۱۰ بار تکرار کنید.این حالت چربی بازوها و ران را کاهش می دهد.
دویکوناسانبه عنوان حرکت دو گوشه نیز شناخته می شود ، بایستید دو دست خود را به عقب ببرید و در هم قفل کنید تا جایی که میتوانید قفسه ی سینه ی خود را باز کنید و به سمت جلو خم شوید. این یکی از بهترین تمرینات یوگا برای بزرگ شدن سینه است.

بزرگ کردن سینه با ماساژ و روغن های طبیعی و بدون عوارض

افزایش سایز سینه و بزرگ شدن پستان

ماساژ یکی از بهترین روش ها برای افزایش سایز سینه است . اما موضوع حائز اهمیت این است که از چه کرم ها و چه روغنهایی برای بزرگ کردن سینه می توان استفاده کرد ؟

  • روغن بذر کتان
  • حجم دهنده سینه میبلین
  • رازیانه
  • روغن زیتون

چگونه می توان ماساژ را انجام داد؟ 

بهترین روش طبیعی برای افزایش سایز سینه انجام ماساژ با روغن طبیعی است. در اینجا چند مرحله ساده برای نحوه انجام کار وجود دارد.

مرحله ۱: روغن یا کرم را روی سینه قرار دهید و کاملا بافت سینه را به صورت دورانی و از پایین سینه رو به بالا ماساژ دهید

مرحله ۲: ماساژ هر دو سینه را همزمان انجام دهید

مرحله ۳: هر روز ۱۰ بار این کار را با استفاده از برخی از روغن های طبیعی ذکر شده در بالا تکرار کنید.

توجه: این کار را به مدت طولانی انجام ندهید زیرا منجر به تورم و حساسیت می شود.

افزایش سایز سینه با چند حرکت ورزشی

افزایش سایز سینه و بزرگ شدن پستان با چند حرکت ورزشی
افزایش سایز سینه با چند حرکت ورزشی

بزرگ کردن سینه بدون عوارض و با ورزش

بزرگ کردن سینه با ورزش:

حرکات بزرگ شدن پستاننحوه انجام حرکات
حرکات دورانی بازومرحله ۱: هر دو بازوی خود را در طرفین باز کنید. مرحله ۲: آن را به آرامی به مدت ۱ دقیقه در جهت ساعتگرد چرخش دهید. مرحله ۳: آن را به آرامی به مدت ۱ دقیقه در جهت پاد ساعتگرد چرخش دهید. مرحله ۴: این کار را به مدت دو دقیقه تکرار کنید.
پرس بازومرحله ۱: دستان خود را در طرفین باز کنید. مرحله ۲: دستان خود را به جلو و عقب به صورت ضربه ای حرکت دهید. مرحله ۳: این کار را به مدت ۱ دقیقه تکرار کنید.
پرس قفسه سینهمرحله ۱: بازوها را در جلوی بدن دراز کرده و آن را در زاویه ۹۰ درجه خم کنید. مرحله ۲: بازوهای خود را کاملاً باز کرده و دوباره به هم برسانید. مرحله ۳: این کار را به مدت ۱ دقیقه تکرار کنید.
حرکت نمازمرحله ۱: بازوها را در جلوی بدن دراز کرده و آن را در زاویه ۹۰ درجه خم کنید. مرحله ۲: بدون جدا شدن آرنج ها از هم آن ها را به بالا و پایین حرکت دهید. مرحله ۳: این کار را ۱۵ بار تکرار کنید.
حرکت شنامرحله ۱:بر روی شکم دراز بکشید. مرحله ۲: هر دو دست خود را روی زمین قرار دهید. مرحله ۳: بدن خود را به سمت بالا و پایین فشار دهید. مرحله ۴: این کار را ۱۵ بار تکرار کنید.
بزرگ کردن سینه با ورزش

شرکت ساسانیان پارسیان کهن

شرکت ساسانیان پارسیان کهن
شرکت ساسانیان پارسیان کهن

شرکت ساسانیان ، تنها نماینده رسمی واردات محصولات آرایشی بهداشتی میبلین آمریکا در ایران و امارات متحده عربی میباشد.

منبع :MED LIFE

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *