سیاست حفظ اطلاعات و حریم خصوصی کاربران

فروشگاه اینترنتی سلامتی و زیبایی تاکید بسیاری بر اصول حفظ اطلاعات و حریم خصوصی کاربران این سایت دارد. در زیر درباره اطلاعات خصوصی و نحوه استفاده از این اطلاعات که سلامتی و زیبایی از کاربران سایت جمع آوری می کند توضیحات مشخصی ارائه می‌گردد. این اطلاعات شامل مواردی است که مخصوص هر کاربر بوده و به کمک آن‌ها می توان کاربران فروشگاه را به صورت منحصر به فرد شناسایی نمود. برای نمونه می توان به نام، نشانی، آدرس الکترونیک، شماره تلفن و سایر اطلاعاتی که به صورت عادی در دسترس عموم مردم نیست اشاره نمود.

اطلاعات جمع آوری شده و نحوه استفاده از آن‌ها

شما با ثبت نام در فروشگاه اینترنتی سلامتی و زیبایی مشخصات خود از قبیل نام و نام خانوادگی، ایمیل و غیره را در اختیار فروشگاه اینترنتی سلامتی و زیبایی قرار می دهید. در ادامه فعالیت در فروشگاه اینترنتی سلامتی و زیبایی و تقاضا برای ثبت سفارش، شما نیاز به اضافه کردن مشخصات آدرس خود و تلفن های تماس خواهید داشت.

شما پس از ورود به فروشگاه اینترنتی سلامتی و زیبایی، به عنوان کاربر فروشگاه اینترنتی سلامتی و زیبایی شناخته خواهید شد و کلیه اطلاعات مذکور و اطلاعاتی مانند تراکنش ها، پرداخت ها و اطلاعات فردی شما در اختیار آن فروشگاه اینترنتی خواهد بود. لازم به ذکر است که این موارد تنها موارد مورد استفاده در فروشگاه اینترنتی سلامتی و زیبایی نخواهد بود.

فروشگاه اینترنتی سلامتی و زیبایی اطلاعاتی از قبیل IP شما، اطلاعات کوکی‌ها و صفحات مشاهده شده توسط شما را نیز نگهداری خواهد کرد. شما باید آگاه باشید که اطلاعات و داده‌ها ممکن است بصورت خودکار و از طریق استفاده از “کوکی‌ها” جمع آوری شود. “کوکی‌ها” فایل‌های متنی کوچکی هستند که یک وب سایت می تواند از آن‌ها برای تشخیص کاربران مراجعه کننده مجدد، فراهم کردن امکان دیدبانی رفتار، جمع آوری اطلاعات کلی به منظور ارتقای وب سایت و مشخص کردن سمت و سوی تبلیغات استفاده کند. کوکی‌ها به سیستم شما ملحق نمی‌شوند و به فایل‌های شما صدمه نمی‌رسانند. اگر مایل نیستید تا اطلاعات شما از طریق استفاده از کوکی‌ها جمع آوری شود، در اغلب مرورگر ها می توان به روشی آسان ویژگی کوکی را قبول و یا رد کرد.

این وب‌سایت بدون موافقت شما اطلاعات ارائه شده توسط شما را به طرف های ثالث غیر وابسته به خود فروخته و یا انتقال نخواهد داد. در صورت امکان، شما از این فرصت برخوردار خواهید بود تا “تمایل خود” به دریافت اطلاعات تبلیغی و یا بازاریابی درباره سایر محصولات، خدمات و عرضه های ویژه ارائه شده توسط فروشگاه اینترنتی سلامتی و زیبایی و یا هر گونه طرف ثالث دیگر را مشخص کنید.

همچنین قابل ذکر است فروشگاه اینترنتی سلامتی و زیبایی اطلاعات شما را اجاره نخواهد داد بجز در مواردی که شما از قوانین منعکس شده در بخش شرایط و ضوابط تخطی نموده و شاکی نسبت به عملکرد شما وجود داشته باشد.

فروشگاه اینترنتی سلامتی و زیبایی حق تجزیه و تحلیل های آماری رفتار و خصوصیات کاربران به منظور اندازه گیری میزان علاقه و استفاده آن‌ها از بخش های مختلف وب سایت و اطلاع رسانی به تبلیغ دهندگان درباره چنین اطلاعاتی و هم چنین تعداد کاربرهایی که آگهی در معرض دید آن‌ها قرار گرفته و یا تعداد کاربرهایی که روی آگهی‌های تبلیغاتی آن‌ها کلیک کرده‌اند را برای خود محفوظ می‌شناسد. این وب‌سایت فقط اطلاعات کلی جمع آوری شده از این تجزیه و تحلیل‌ها را به طرف‌های ثالث ارائه می دهد. فروشگاه اینترنتی سلامتی و زیبایی مسئولیتی در قبال هر گونه اعمال و یا سیاست های هر گونه طرف ثالث که تقاضای دریافت اطلاعات شخصی را می کند ندارد و شما باید سیاست های حفظ حریم خصوصی آن طرف ثالث را بررسی کنید.

ویرایش و حذف اطلاعات شخصی

شما می توانید کلیه اطلاعات شخصی خود را در بخش مربوط به “حساب من” ویرایش کنید. این اطلاعات شامل کلیه اطلاعاتی است که شما در سایت فروشگاه اینترنتی سلامتی و زیبایی وارد کرده‌اید.

حساب شما توسط خودتان قابل حذف شدن از سیستم نمی‌باشد و تنها توسط مدیریت امکانپذیر است. به محض تقاضای شما، این وب‌سایت تلاش‌های منطقی تجاری خود را بکار خواهد بست تا اطلاعات شما را از پایگاه داده‌های خود حذف کند؛ با این وجود، ممکن است به واسطه داده‌های پشتیبانی و یا سوابق موارد حذف شده، حذف کامل داده‌های شما امکان پذیر نباشد.

محدودیت دسترسی به اطلاعات

فروشگاه اینترنتی سلامتی و زیبایی دسترسی کارمندان خود به اطلاعات کاربران را محدود نموده است و تنها کارمندانی که ارتباط مستقیم با کاربران دارند، به کلیه اطلاعات دسترسی خواهند داشت.

کلیه رمزهای عبور به صورت رمز شده در پایگاه داده های فروشگاه اینترنتی سلامتی و زیبایی نگهداری شده و در فرآیند رمزگذاری بیشترین تلاش در استفاده از الگوریتم ها و روش های پیشرفته شده است.

کلیه اطلاعات مربوط به سیستم فروشگاه اینترنتی سلامتی و زیبایی در زیرساخت‌های محافظت شده و در مکان های امن نگهداری می‌شوند.

تغییرات سیاست حفظ حریم خصوصی

فروشگاه اینترنتی سلامتی و زیبایی در هر زمان حق تعدیل، تغییر، یا به روز آوری سیاست حفظ حریم خصوصی مذکور را برای خود محفوظ می‌شناسد و هر گونه تغییر باید به اطلاع شما برسد.

امیدواریم که با رعایت بیشترین میزان در حفاظت از اطلاعات شما،‌ اطمینان خاطر لازم به شما مشتریان گرامی در استفاده از سیستم فروشگاه اینترنتی سلامتی و زیبایی را داده باشیم.

در صورت وجود هرگونه پرسشی، درخواست خود را تلفنی و یا از طریق بخش تماس با ما به اشتراک بگذارید.

برگشت از خرید و عودت وجه

در صورت تمایل به برگشت از خرید و عودت وجه لطفا حتما مراتب را نهایتا تا ۴ ساعت پس از نهایی شدن ثبت سفارش به کارشناسان فروشگاه به صورت تلفنی اطلاع دهید، لازم به ذکر است مادامی که طی مدت زمان مشخص شده جهت برگشت از خرید و عودت وجه اعلام فرمایید، هزینه طی مدت زمان مشخص و با اطلاع رسانی به شما عودت می شود، در غیر این صورت سفارش شما فرآیند ارسال را طی کرده و امکان عودت وجه، وجود نخواهد داشت.

رسیدگی به شکایات

در صورت بروز هر گونه مشگل، نیاز به پیگیری و بررسی امور درخواستی با کارشناسان واحد شکایات در ارتباط باشید.

۰۲۱۲۲۱۳۳۳۷۴