مجله

بزرگ کردن سینه با نخل اره ای یا ساپالمتو

بزرگ کردن سینه با ساپالمتو

بزرگ کردن سینه با ساپالمتو

آیا راه حلی وجود دارد که بتوانم افزایش سایز سینه به طور طبیعی ایجاد کنم؟ این سؤال رایجی است که بسیاری از زنان در سراسر جهان می پرسند. در این مقاله از سایت سلامتی و زیبایی بهترین درمان های طبیعی توصیه شده برای افزایش سایز سینه را بررسی خواهیم کرد. خوشبختانه، راه حلی های طبیعی وجود دارد: یکی از روشهای طبیعی بزرگ کردن سینه استفاده از نخل اره ای یا ساپالمتو میباشد. نخل اره ای. توت های نخل اره ای، که روی درختان نخل اره ای دیده می شوند، واقعاً یک گیاه سنتی بومی آمریکا هستند. نخل اره ای معمولاً توسط مردان برای کمک به بهبود علائم پروستات استفاده می شود، اما برای بزرگ کردن سینه در زنان نیز بسیار مؤثر میباشد.

قبل از اینکه بخواهیم در مورد روش بزرگ کردن طبیعی سینه و افزایش سایز سینه با نخل اره ای صحبت کنیم ابتدا در مورد علل کوچکی سینه توضیحاتی را برای شما مخاطبین محترم بازگو خواهیم کرد.

چه چیزی اندازه سینه را تعیین می کند؟ 

افزایش سایز سینه و بزرگ کردن سینه با ساپالمتو، سینه بزرگ با نخل اره ای
بزرگ کردن طبیعی سینه با ساپالمتو

اندازه سینه ها تا حد زیادی توسط ژنتیک تعیین می شود. وقتی زنان به اندازه سینه فکر می کنند، اغلب بر حجم یا پری سینه تمرکز می کنند. عوامل دیگری مانند دور سینه نیز در بزرگی سینه شما نقش دارند.

حجم سینه و ساختار استخوانی هر دو ویژگی فیزیکی هستند که می توانند در خانواده ها وجود داشته باشند.

اندازه سینه با وزن و سن تغییر می کند

علاوه بر وراثت، عوامل دیگری نیز در تعیین سایز سینه نقش دارند. این موارد شامل وزن و سن است:

  • ظاهر سینه های شما در دوران نوجوانی با ظاهری که بعدها به خود میگیرد متفاوت است. اندازه آنها ممکن است افزایش یا کاهش یابد، و احتمالاً کمی افتادگی رخ می دهد.
  • اندازه سینه و دور تنه می تواند با افزایش یا کاهش وزن به طور قابل توجهی تغییر کند. اگر 20 پوند یا بیشتر وزن کم یا اضافه کنید، اندازه سوتین شما احتمالاً بالا یا پایین می‌رود.

هورمون ها و چرخه های تولید مثل بر اندازه سینه تاثیر می گذارند

هورمون‌ها و چرخه تولید مثل نیز بر اندازه سینه تأثیر می‌گذارند:

  • در دوران بلوغ، زمانی که تخمدان‌ها شروع به تولید استروژن می‌کنند، بافت پستان شروع به پر شدن با چربی می‌کند.
  • سینه های شما ممکن است به طور موقت درست قبل از پریود بزرگتر شوند ، زمانی که استروژن و پروژسترون مجاری سینه و غدد شیر را بزرگ می کنند.
  • بزرگ شدن سینه ها یکی از اولین نشانه های بارداری است. استروژن، پروژسترون و پرولاکتین برای تحریک بزرگ شدن سینه و تولید شیر با هم کار می کنند. سینه‌های شما در طول دوران بارداری همچنان که برای شیردهی آماده می‌شوند، بزرگ‌تر می‌شوند.
  • در دوران یائسگی ، کاهش استروژن ممکن است باعث شود که سینه‌ها خاصیت ارتجاعی خود را از دست داده و اندازه آنها کوچک شود.

بزرگ کردن سینه با روش طبیعی، نخل اره ای

نخل اره ای یا ساپالمتو چیست؟

افزایش سایز سینه و بزرگ کردن سینه با ساپالمتو، سینه بزرگ با نخل اره ای
بزرگ کردن طبیعی سینه با ساپالمتو

نخل اره ای نوعی درخت نخل کوچک است که در فلوریدا و بخش هایی از دیگر ایالت های جنوب شرقی یافت می شود. دارای برگهای بلند، سبز و نوک تیز مانند بسیاری از انواع درختان خرما است. همچنین دارای شاخه هایی با توت های کوچک است.

بومیان آمریکایی از قبیله Seminole در فلوریدا به طور سنتی توت های نخل اره ای را برای غذا و برای درمان مشکلات ادراری و تولید مثلی مرتبط با بزرگ شدن غده پروستات می خوردند. آنها همچنین از آن برای درمان سرفه ، سوء هاضمه ، مشکلات خواب و ناباروری استفاده کردند.

بزرگ کردن سینه با نخل اره ای یا گیاه ساپالمتو

نخل اره ای، یکی از گیاهان عجیب و غریب در لیست درمان های خانگی برای بزرگ کردن سینه است. اسیدهای چرب و مواد مغذی در آن می تواند رشد بافت پستان را تحریک کند، بنابراین ظاهر و اندازه سینه های شما را بهبود می بخشد.

شما می توانید برای افزایش سایز سینه، این گیاه را در چای، قرص یا کپسول های موجود در بازار پیدا کنید.

بزرگ کردن سینه با ساپالمتو

نحوه استفاده:

برای دو ماه 2 تا 3 فنجان چای مصرف کنید.

نخل اره ای، یکی از پر طرفدارترین گیاهان دارویی است که به خاطر مواد گیاهی مغذّی و اسیدهای چرب موجود در آن ، بافت سینه ها را تحریک کرده و

باعث بزرگ کردن سینه و بهبود ظاهر سینه ها میشود . نخل ارّه ای ، به صورت قرص ، کپسول یا چای عرضه می شود .

بانوان محترم می توانند ۲ یا ۳ فنجان چای نخل ارّه ای را روزانه به مدت چند ماه استفاده کنند . برای تعیین دوز حتماً با پزشک خود مشورت کنید .

امروزه چگونه از نخل اره ای استفاده می شود؟

بزرگ کردن سینه با ساپالمتو، سینه بزرگ با نخل اره ای

امروزه مردم از نخل اره ای بیشتر برای درمان علائم بزرگی پروستات استفاده می کنند. این وضعیت هیپرپلازی خوش خیم پروستات (BPH) نامیده می شود . نخل اره ای به طور گسترده توسط پزشکان در اروپا استفاده می شود. پزشکان در ایالات متحده نسبت به مزایای آن تردید بیشتری دارند.

جامعه پزشکی آمریکا به شدت از نخل اره ای استقبال نمی کند. با این حال، هنوز هم محبوب ترین درمان گیاهی در کشور برای BPH است. سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) معمولا نخل اره ای را به عنوان درمان جایگزین برای BPH توصیه می کند. طبق گفته کلینیک مایو ، بیش از 2 میلیون مرد آمریکایی از نخل اره ای برای درمان این بیماری استفاده می کنند.

میوه نخل اره ای به اشکال مختلفی از جمله قرص مایع، کپسول و چای موجود است.

گاهی اوقات از نخل اره ای برای درمان موارد زیر استفاده می شود:

  • تعداد کم اسپرم
  • میل جنسی کم
  • ریزش مو
  • برونشیت
  • دیابت
  • التهاب
  • میگرن
  • سرطان پروستات
  • درمان کوچکی سینه

عوارض جانبی نخل اره ای یا ساپالمتو

در حالی که نخل اره ای به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد، گاهی اوقات در برخی افراد عوارض جانبی ایجاد می کند. این عوارض جانبی می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • سرگیجه
  • سردرد
  • حالت تهوع
  • استفراغ
  • یبوست
  • اسهال

تحقیقات در مورد ایمنی نخل اره ای در حال انجام است.

بسیاری از زنان در دوره بارداری و یا شیردهی برای بزرگ کردن سینه و افزایش سایز سینه شاید بخواهند از نخل اره ای استفاده کنند،اما استفاده از نخل اره ای برای زنان باردار و زنان شیرده ممنوع است.

 با این حال، FDA از زنان باردار و شیرده می خواهد که از نخل اره ای استفاده نکنند. طبق گفته انجمن بارداری آمریکا ، احتمالاً برای زنان باردار و شیرده ناایمن است زیرا بر فعالیت هورمون ها در بدن تأثیر می گذارد.

تداخل نخل اره ای با سایر داروها

افرادی که از داروهای خاصی استفاده می کنند باید از نخل اره ای خودداری کنند. ممکن است با داروهای زیر تداخل داشته باشد:

داروهای ضد بارداری

افزایش سایز سینه با نخل اره ای

اکثر قرص های ضد بارداری حاوی استروژن هستند و نخل اره ای می تواند اثرات استروژن را در بدن کاهش دهد.

بسیاری از زنان برای افزایش سایز سینه و بزرگ شدن سینه از قرص ضد بارداری استفاده میکنند. برای اینکه بدانید آیا قرصهای ضد بارداری بر روی بزرگ شدن سینه ها تأثیر دارد یا خیر

مقاله تأثیر قرصهای ضدبارداری بر روی سایز سینه خانمها را از دست ندهید.

داروهای ضد انعقاد / ضد پلاکت

نخل اره می تواند لخته شدن خون را کند کند . هنگامی که آن را همراه با سایر داروهایی که لخته شدن خون را کند می کنند مصرف می شود، می تواند احتمال کبودی و خونریزی شما را افزایش دهد.

داروهایی که می توانند لخته شدن خون را کاهش دهند عبارتند از:

  • آسپرین
  • کلوپیدوگرل (پلاویکس)
  • دیکلوفناک (ولتارن)
  • ایبوپروفن
  • ناپروکسن
  • هپارین
  • وارفارین

مانند تمام مکمل‌ها، بهتر است قبل از شروع مصرف با پزشک خود در مورد اینکه آیا نخل اره‌ای برای شما مناسب است یا خیر صحبت کنید.

همراهان گرامی سایت سلامتی و زیبایی ما به شما این دلگرمی را میدهیم که میتوانید در مدت زمان کوتاه و به روشی کاملا گیاهی و بدون عوارض و با ماندگاریه دائم سایز سینه های خود را افزایش دهید.

توصیه ما به شما برای درمان کوچکی سینه، افتادگی سینه، عدم تقارن سینه استفاده از کرم حجم دهنده سینه میبلین آمریکا میباشد.

کرم حجم دهنده سینه میبلین آمریکا

درمان کوچکی با حجم دهنده فوری بدن
کرم حجم دهنده سینه و باسن میبلین آمریکا

این کرم حجم دهنده، دارای ترکیباتی کاملا ارگانیک بوده و هیچگونه مواد شیمیایی و هورمونی در آن به کار نرفته است.

حجم دهنده سینه میبلین، با فرمولاسیونی کاملا متفاوت و خاص، دارای ترکیباتی چون روغن سویا، ویتامین A، ویتامین E، کلاژن و الاستین جذب بافتهای آسیب دیده سینه و باسن شده و نهایتا بافتها را ترمیم میکند.

ترکیبات کلاژن و الاستین موجود در حجم دهنده سینه میبلین، باعث جوانسازی و افزایش حالت الاستیکی و شادابی پوست سینه و باسن میشود.

ویژگیهای حجم دهنده سینه و باسن میبلین:

یکی از ویژگیهای خاص و منحصر به فرد این حجم دهنده، استفاده از آن در دوره بارداری، شیردهی و یائسگی میباشد و با توجه به ترکیبات کاملا گیاهی کرم حجم دهنده سینه و باسن، محدودیت سنی نداشته و از سن 14 سال به بالا قابل استفاده میباشد.

از دیگر ویژگی خاص و منحصر به فرد این حجم دهنده سینه، اثر دهی فوری و یک هفته ای آن و ماندگاری اثر آن میباشد.

حجم دهنده سینه میبلین دارای مجوز از سازمان غذا و داروی ایران بوده و تأییدیه FDA آمریکا به صورت برجسته بر روی محصول درج شده است.

منبع: healthline.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *